luni, 9 mai 2011

Welcome!

Prima zi de...blogger

Termin de aranjat putin jurnalul , apoi ma pregatesc pentru ziua de maine...pe langa job am in meniu una bucata antrenament...so! pantaloni scurti, tricou, sosete, prosop ( da, se transpira ) pantofii grei ( si care, btw, nu cantaresc kilograme cum au multi impresia ) si pantofi usori (o combinatie intre opincile noastre traditionale si pantofii de balet) .

Ma intreb maine ce dansez... am de slefuit light-jigul, reel-ul la fel...treble-jigul, hornpipe-ul....hmmm...le-as face de toate...Oricum, am de unde alege. Si oricum, am de tras, am de recuperat. Vreau sa particip la feisanna dar numai cand voi fi multumita de mine. Pana la feis, urmatorul nostru eveniment e workshop-ul cu Annia pe care-l astept cu nerabdare: 2 zile la sfarsitul lunii mai de dans dracesc.

Ce ma motiveaza atat de tare: pe langa pasiune si rezultatele care nu se lasa mult asteptate, evident, daca lucrezi intens:
Good, better, the best
Never let us rest
Until good is better
And better is... THE BEST!

Cam atat pentru prima zi...

See ya,

I.D.

Un comentariu:

  1. Foarte buna ideea, Irish Dancer! Continua sa cresti! Si apropo, maine slefuim light jig si elemente de hornpipe. ;)

    RăspundețiȘtergere